استاندار تهران:حمایت از تولید ملی باعث رونق كسب و كار می شود
نوشته شده توسط : brezzers

'مرتضی تمدن' روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری در واقع استمرار حركت جهاد اقتصادی در سال 90 است.

وی یادآورشد كه در ادامه زیر ساخت های لازم كه در دهه های 70،60 و80 در جمهوری اسلامی فراهم شده، مقام معظم رهبری رویكرد نظام در سال جدید را، مسایل اقتصادی با عنوان محور اصلی توسعه در سال 91 قرار داده اند كه با یاری خود ایران اسلامی جهش قابل ملاحظه ای در سطح منطقه و جهان خواهد داشت.

استاندار تهران به رشد چشمگیر جوانان ایرانی در تمامی زمینه های علمی اشاره كرد و گفت: اكنون وقت چیدن محصول بوده و باید در دهه 90 از این فرصت بهره برداری كرد و به همین دلیل رویكرد رهبر معظم انقلاب نیز حمایت از تولیدات ملی است.

**صادرات كالاهای تولید داخلی به خارج از كشور در كنار تولید ملی

استاندار تهران گفت: ارتقای تولید، توجه به كیفیت و كمیت تولیدات باید علاوه بر اشباع بازار داخل بتواند جنبه صادراتی پیدا كرده و به خارج از كشور صادر شود.

تمدن به فاصله نزدیك صادرات و واردات در كشور اشاره كرد و تاكید كرد: باید در تولید محصولات داخلی رضایت مردم را جلب كرده تا دیگر كسی هوس خرید كالای خارجی نكند.

**حمایت از نیروی كار و سرمایه گذار داخلی و خارجی

تمدن به حمایت از نیروی كار در تنوع بیمه ها و ارایه خدمات به كارگران اشاره كرد و یادآورشد: حمایت از نیروی انسانی و سرمایه گذار در كشور تكمیل كننده زنجیره تولید ملی در كشور محسوب شده و همواره باید از این دو عامل حمایت جدی كرد.

استاندار تهران همچنین به ورود غیر قانونی برخی از اتباع خارجی به كشور اشاره كرد و توضیح داد: از ورود نیروهای خارجی و غیر متخصص به كشور باید جلوگیری به عمل آورد و در صورت مشاهده برخورد لازم با این عوامل صورت گیرد.

**موانع سرمایه گذاری در كشور باید برطرف شود

تمدن به برخی از موانع دست و پاگیر اداری بر سر راه سرمایه گذاران در كشور اشاره كرد و افزود: باید موانع از سر راه سرمایه گذاران برداشته و مشوق های لازم در چارچوب قانون را برای این امر در كشور فراهم شود.

استاندار تهران تاكید كرد: هیچ بازاری برای سرمایه گذاری جذاب تر از بازار ایران نبوده و سال 91 باید سال حمایت از سرمایه ایرانی باشد.

وی تاكید كرد: حمایت از كار و سرمایه ایرانی باعث رونق اقتصادی شده و كاهش بزهكاری در كشور را به ارمغان می آورد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خود كه هنگام تحویل سال نو بیان فرمودند، سال 1391 را سال ' تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی ' نامیدند و بر ضرورت مجاهدت اقتصادی و حضور جهادگونه ملت ایران در عرصه های اقتصادی تاكید كردند.

تهرام/1988/1275





:: برچسب‌ها: کنسرت , آسمان , نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: